tjr

152.21 km
07:34 h
20.12 km/h
Biała Podlaska / myjnia / dom / miasto / tory / Rudka / las i pola / Dokudów Drugi / Dokudów Pierwszy / pola / Studzianka / Ortel Królewski Drugi / pola / Kościeniewicze / Wyczółki / Dąbrownica Mała / Dąbrownica Duża / Tuczna / Międzyleś / Zańków / Sławatycze Kolonia / 63 / Liszna / rajd: Liszna / pola / Zaręka / Sławatycze Kolonia / Sławatycze / nadbużańskie łąki / przejście graniczne Sławatycze / Mościce Dolne / nadbużańskie łąki / ognisko / nadbużańskie łąki / Jabłeczna / Nowosiółki / Liszna / powrót: Liszna / pola / Zaręka / Zańków / Miedzyleś / Tuczna / Dąbrownica Duża /
Dąbrownica Mała / Wyczółki / Kościeniewicze / Ortel Królewski Pierwszy /
Ortel Książęcy Drugi / Ogrodniki / tory / Czosnówka / tory / Rudka /
tory / psw / miasto / Biała Podlaska (zeszłoroczna III edycja)

Początek Rajdu miał miejsce przy Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Lisznej

Rozpoczęcie opóźniło się ze względu na długą odprawę celną dwudziestu czterech rowerzystów z Białorusi

Początkowo trasa wiodła polnymi, bardzo piaszczystymi drogami

Nie wszyscy mieli odpowiednie rowery na ten piach, ale wszyscy dali radę.. wszyscy, czyli około 190 osób

W Sławatyczach wraz z grupką znajomych i nowo poznanych znajomych odłączyliśmy się od rajdu..

..aby pojechać wzdłuż granicy polsko-białoruskiej..

..nadbużańskimi łąkami i polnymi drogami

Z uczestnikami rajdu spotkaliśmy się ponownie przy przejściu granicznym Sławatycze

Dziewczyny z kotem w worku

Krótka chwila odpoczynku na piaszczystej plaży przy rzece Bug

Pieszo przez chaszcze

Ognisko z kiełbaskami

Po ognisku znów odłączyliśmy się od rajdu, tym razem w ósemkę

By dalej brzegiem rzeki Bug pojechać w stronę Jabłecznej - kolejnego miejsca postoju rajdu

Nie była to łatwa droga

Do Jabłecznej docieramy jednak przed uczestnikami rajdu

Uczestnicy dojeżdżają do monasteru w Jabłecznej od asfaltowej strony

Można też jechać trzymając się za ręce

Krzysiek i Ania z Rowerowego Lublina, organizatorzy Nadbużańskiego Rajdu Rowerowego