tjr

129.76 km
05:54 h
21.99 km/h
Dzień 3 Bielsk Podlaski / Szastały / Grabowiec / Łubin Kościelny / Kadłubówka / Kalnica / Kiersnówek / Brańsk / Rudka / Niemyje Nowe / Niemyje Ząbki /
Niemyje Stare / Koce Borowe / Koce Piskuły / Bujenka / Antonin / Ciechanowiec / Antonin / Bujenka / Koce Piskuły / Rudka / Brańsk / Kiersnówek / Kalnica /
Kadłubówka / Łubin Kościelny / Grabowiec / Szastały / Bielsk Podlaski /
miasto / serwis / Bielsk Podlaski

Szastały Cerkiew pw. Ikony Matki Bożej Sporytielnicy Chlebow
Łubin Kościelny Kościół pw. Wniebowzięcia NMP
Brańsk Klasycystyczny kościół Wniebowzięcia NMP wybudowany w latach 1861-1863, Drewniana cerkiew Szymona Słupnika z przełomu XIX i XX wieku
Rudka Barokowy kościół pw. Trójcy Świętej wybudowany w latach 1740-1754, Barokowy pałac Ossolińskich z 1763 roku link
Ciechanowiec Kościół pw. Trójcy Przenajświętszej (1731–1737), Muzeum

Droga z Bielska Podlaskiego do Ciechanowca

Daniel. Towarzyszu podroży wielkie dzięki za możliwość noclegów.

Cerkiew pw. Ikony Matki Bożej Sporytielnicy Chlebow we wsi Szastały

Łubin Kościelny a w tle kościół pw. Wniebowzięcia NMP

Klasycystyczny kościół Wniebowzięcia NMP w Brańsku

Rzeka Nurzec przepływająca przez Brańsk

Barokowy pałac Ossolińskich z 1763 roku w Rudce

Niemyje Ząbki. Po tablicy ze śmieszną nazwą miejscowości ani śladu. Jedynie ta oto tablica

Hodowla alpaków we wsi Antolin

Kaplica grobowa Szczuków z 1842 roku na cmentarzu w Ciechanowcu

Barokowy kościół pw. Świętej Trójcy wybudowany w latach 1737-39 w Ciechanowcu

Wnętrze kościoła pw. Świętej Trójcy w Ciechanowcu

Zespól klasztorno-szpitalny w Ciechanowcu

Pałac w Ciechanowcu

Muzeum Rolnictwa zobaczyliśmy tylko przez siatkę

Bo bardzo duża wystawa zajmuje ponad dwie godziny zwiedzania

Centrum Ciechanowca

Gość Lesny Owoc | 17:00 sobota, 18 października 2014 | link Tablica z pełną nazwą jest od strony miejscowości Niemyje Skłody- stamtąd prowadzi droga przez las ;)
tojarobak
| 19:52 czwartek, 3 kwietnia 2014 | link Wiem, że istnieje. To był jeden z celów wycieczki tamtego dnia. Nie wierzę, że pomyślałeś iż tam nie skręciłem będąc sześćset metrów obok. Byłem wtedy tam, ale tablicy z pełną nazwą wsi niestety nie było. Pytałem nawet miejscowych ludzi to uśmiechając się mówili, że często ją kradną. Szukałem tej nazwy po tablicach z numerami domów oraz na miejscowym słupie informacyjnym. I nic. Jedyna tablica jaka w ogóle wskazywała na tą wieś to ta z niepełną nazwą, którą uwieczniłem na fotografii. Pozdrawiam.
GośćPodlasiak | 15:41 czwartek, 3 kwietnia 2014 | link Miejscowośc Niemyje Ząbki istnieje-trzeba czytać znaki :D, 0.6 km -600 metrów w kierunku wskazanym przez strzałkę :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chorz